Thursday, September 22, 2011

Ramli di Old Trafford

Ramli : Ayah, ayah..Ramli score 2 gol tadi
Ayah  : Anak jiran sebelah tu score 9A taw!
Ramli : Ayah, Ramli janji akan buat ayah bangga suatu hari nanti



Bangga gila tengok iklan ni. Syabas TM! Ramli adalah pemain Malaysia yang beraksi bersama pasukan Manchester United. Untung ko Ramlee dapat pergi Old Trafford. Auw bertentang mata dengan Sir Bobby lagi. Walaupon wajah tak berapa nak "Ramli" ..tapi nama Ramli tu memang berasal dari Malaysia...dan yang besh skali nama Malaysia turut dilaungkan....owh mak bangga!

Di Malaysia, Ayah telefon Ramli
Kring kring kring....!!!

Ayah: Balik la jang oiii...ayah dah bangga bonar ni ha. Ekau tolonglah Skuad Harimau. Lobam kono baham 2-0 dek Jopun...tak dapeknya dak Apex ni nak kojo soghang²....

Hehehehe...

3 comments:

  1. Ha..ha..ha.. tak tahan baca yang bawah tuu...

    ReplyDelete
  2. dah tgk iklan tu, kalau lah jadik kenyataan kan best....

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...