Friday, June 22, 2012

Ujian

Assalamualaikum...

Semalam Allah menguji aku. Dan alhamdulillah, aku berjaya mengharungi ujian tersebut. 
Mmm.. no-no-no, berjaya atau tidak.. itu Allah yang putuskan.
Sebabnya ada jugak terdetik dihati " wah banyaknya duit.. kalau aku tak amik, nanti orang lain amik " muahahaha gelak syaitonnnnnn.
Nak lagi time aku tengah takda duit ni.

ASTAGHFIRULLAHALAZIM!!!

Alhamdulillah.. lega! PUAS!
Aku berjaya pulangkan amanah itu pada tuan empunya. 
Huisshh rasa bertanggungjawab mengatasi segalanya walaupon berlainan bangsa.
Bangga beno teman.. ekekeke!
Bak kata laki aku.. kita 1 Malaysia kan..!
Tanpa perlu balasan..

Cukuplah sekadar mendoakan aku dimurahkan rezeki..
Haaaaa mana taw pulangkan RM950, RM9500 pulak aku dapat :D .. aminnnnnn

2 comments:

  1. Minggu akhir contest di blog Mahamahu hadiah wang tunai dan barangan masih milik anda sertai sekarang..

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...