Thursday, April 7, 2011

MilkADeal, Groupsmore, Superdeals dan yang sama sepertinya ..

Sangat boleh membuatkan aku pokai...huawawawa.. Geram dowh memurah ja semua. Semua spa aku nak pergi, semua makan² aku nak try... ekkekeke... Sebelum ni usha² je, tapi bila terpandang part photoshoot murah dengan khidmat professional... terus mak tak terkawal.. Bahaya kalau usha selalu... sungguh membuatkan poket terbarai sebelum waktunya. 

Jadiknya terbeli suda. Masa beli tu tetiba tamak... ingat nak amik 2 slot skali sebab unlimited purchase.. tapi nasib baiklah nasihat laki aku terngiang-ngiang di kepala... 'berpada-padalah kalau nak berbelanja' ewahhhh..

 

Ha yang nak beli tu, meh la beli sambil beramal... guna link yang di bawah ini ya... nanti aku dapat RM10...muahahaha...tkpa la, nanti kowang promote kat kengkawan kowang plak... wat lagu ni balik...kowang plak dapat RM10..mekaseh :D

2 comments:

  1. yeah yeah. marilah kita bersama2 menuju ke sana. weeehoooo. hehe.

    eh kat mana nak kasi u rm10 tu? i tekan link tu tak dapat pun.

    ReplyDelete
  2. Yeay yeay!!! berjaya jugak akhirnyaaa.... jom pakat sesama!

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...