Wednesday, January 16, 2013

Imani Sumayyah - 4 bulan


Hari ini saya 4 bulan. Berat terkini adalah 6kg.
Saya sudah boleh meniarap. Mama kata leher saya kuat sebab saya suka angkat kepala tinggi². Mama bedung sebab saya suka isap jari...bukan 1 jari, tapi 2 jari skali.. nyummmy! Tapi saya tetap terer, sekelip mata saya boleh keluarkan tangan saya.. kuikuikui, mama sila cari kain bedung besar lagi ye.


Ke-tidak-seimbangan yang sangat ketara.
Right is more than lefty. Okay aku dah gugel dan ianya adalah biasa. So tak perlu stress dok pikio. Baru start minum ESP Shaklee.. hopefully ada perubahan yang memberangsangkan.. berdoalah :D


8 comments:

  1. rileks la sue...kemeriahan susu ni ada turun naik nya....good luck..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu hari tu masa period, rasa down terus.
      Sgt ketara kekurangannya.
      Ana, kot rajen..wat la entry experience ana dlm bf ni yer. Mekaseh..

      Delete
  2. bulatnya mata dia! happy 4 months lil munchkin! *mmuahs* :)

    mmg itu normal Sue, I slalu jd mcm tu, slalu sblah kiri i bila perah dpt 3oz the max whereas blah kanan max leh dpt 10oz. sgt tak balance, walhal bila feed the twins, use both simultaneously. :)

    ESP shaklee best! nnti lepas few mins dah rasa mcm benda gushing kat boobies tu. pastu rasa berat je. i love the feeling cause i know susu penuh! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengkiu aunty. Mata saya bulat macam kakak..:D

      Tu la, bila dpt taw mmg normal tkde la rasa risau sgt. Wah hebatlah u, 10z pon boleh dpt. Beshnyerrrrrrr *sambil pejam mata* ...i yang rasa puas..hahaha

      Aha i pon dah alami camtu. Bila direct feeding, kekadang basah muka imani...heheeh mandi susu. Wokeh kena minum ESP secara consistent *ni pon kekadang asyik lupa..haihhh!*

      Delete
  3. ala la dah pandai dia leh meniarap ekkk. piya dulu berbedubg sampai 5 bulqn kog. sbb dia pjg, so guna kain pelikat daddy dia berbedung heheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamanyer piya kene bedung.
      Ha nanti nak guna kain pelikat papanyer jugaklah. Riso
      dah jadik habit isap jari ni..kang kecut laks jari

      Delete
  4. good teruskan

    http;//bestbeautymom.blogspot.com

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...