Friday, May 27, 2011

A walking baby...TaaaaaTeh!



Diusia 11 bulan Alany dah mula bertatih. Lagi satu peberetnya dok turun naik sofa.. Makin besar, makin seriau aku tengok. Ligat beno. Bukan apa, tang tengah panjat sofa tu tetiba jatuh terlentang...aduhaiiiii dah 3 kali Alany jatuh ke belakang taw. Kelam kelibut aku dibuatnya....nak lagi bila dengar Alany jerit menangis...Lepas gosok², pujuk² sket dia mula balik. Bab naik tangga pon sama. Kekadang tu tak perasan, sekelip mata aku ke dapur, bila toleh dah memanjat balik. Mesti neber sebelah dok dengar aku jadik tarzan je skarang...hahaha dulu aku yang dengar dia jadik tarzan...ekeke! Eh skrang pon dengar lagi...hahaha...

Owh tengahari tadi wat pertama kalinya Alany berjalan tanpa mama atau papa. Pergi AEON AU2 ngan pengasuh. Dah seminggu lebih diowang plan. Sebabnya Alysha  dok bising², sejak Alany ada diowang dah lama tak berjalan. Yerla Alanykan baby lagi...la ni dah besar sket. Semalam time tido pon aku cam gelisah...camna la agaknya anak aku nanti. Aku ni anak baru nak baru pergi situ pon aku dah mengelabah... hahaha...asyik telefon je. Ni diowang dah balik ke belom ya, aku dah segan nak telefon... last tadi diowang kol bagitahu dok makan KFC.

2 comments:

  1. sue, bila dah ada anak ni, mcm moment tercipta kan..sweet...:)

    ReplyDelete
  2. awwwh, cayalah Alany!
    *clap*clap* :)

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...