Monday, July 25, 2011

Lagu di blog

Happy monday!

Feeling tak lagu baru blog i? Hehehehe skarang ni suka betul dengar lagu² dak Eren ni. Semua best²! Lagu feat dengan Romi pon best. Kalau ada yang perasan, aku memang dari dulu kalau tukar² lagu pon mesti lelagu dari seberang. Halwa telinga aku sesuai dengan muzik sana. Hehehe. Biasanya aku download dari 4shared.com. Tapi aku ushar lelagu best² plak kat  
fullmusik. So far best, dedua tak pernah menghampakan...cheewah!

Player skrang ni dari mp3-codes.com. Aku rasa friendly sket compare dengan fullmusik. Bukan apa, tak semua orang suka dengan apa yang kita suka... jadik kalau tak nak dengar sila tekan button stop :D... orait layannnn.....



Eren feat Romi - Pelengkap Hidupku

aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak ditemani malam
melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu

teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada di sini
temani ku sepanjang hari


bila kau pergi jauh ingatlah aku
bila ku di sampingmu peluk tubuhku
bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku jangan lepaskan
tetaplah kau di sini harungi malam
karna hanya dirimu belahan jiwa
pelengkap ku di dunia



Hye Ahkak Riko! 
Menjawap pertanyaan akak tentang lagu sebelum ni, lagu tu tajuknya Membuatmu Cinta Padaku by Helmania Putri. Feeling shomelkan lagu tu. Ni linknya (",)  

4 comments:

  1. Yes..ahkak pun suka bangat lagu nie. Kita nie same taste...telinga ahkak pun mmg serasi dgn lagu seberang gak...lagipun lirik derang so puitis...he..he..he..

    Ahkak pun suka donlod kat 4shared.com nie...kren bangat!

    ReplyDelete
  2. ala takdpt dgr..psl kat opis tak de speaker.kena balik umah bukak ni.jgn tukar dulu yer

    ReplyDelete
  3. saya pun suka layan lagu2 seberang ni...sedap lain mcm...

    ReplyDelete
  4. Ahkak Riko
    Yes! :D
    Amacam dah donlod lagu tu ke?...mesti hari² feeling shomel! :p


    Shima
    Dah dgr ke li? Rasanya lagu baru ni lama sket kot bertahan...tgh syok sgt..hahaha tak jemu².


    Wahida
    yeay ada geng...hehehehe

    ReplyDelete

CeCiter CeCiter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...